Kia v nové kampani sází na Petra Pana
12. 5. 2018
Kia uvedla svoji novou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana. Tříminutový snímek s názvem Peter Returns (Petr se vrací) čerpá z klasické pohádky a nabízí futuristickou variantu Petrových neshod s kapitánem Hookem.
Petr, doprovázený svými věrnými souputníky Wendy a vílou Zvonilkou, je na výpravě s posláním představit nové technologie obyvatelům Země Nezemě, kterým sobecký a hanebný pirát Hook až doposud odepíral veškeré plody technologického pokroku. Krátký film je součástí vize ‚Bez hranic pro všechny‘ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy.
Kia chce prostřednictvím originálního filmu ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.
Více na webu Kia