Zdroj: fotobanka automobilky Mitsubishi

Nové SUV od Mitsubishi Eclipse Cross

23. 12. 2020

Líbí se vám esúvéčka? Máme pro vás dalšího horkého kandidáta. Projet se jím budete ale moci až začátkem dubna. Seznamte se zatím, jak vypadá 2. generace modelu Mitsubishi Eclipse Cross.

Přední a zadní části karoserie prošla faceliftem, stejně tak jako interiér. Pod kapotou najdete nové pohonné ústrojí Plug-in hybrid EV a nový Eclipse Cross má také modernizovaný podvozek.

Zdroj: fotobanka automobilky Mitsubishi

Dvojité dělené zadní sklo z předchozího modelu návrháři zjednodušili na sklo jednodílné ve prospěch elegantního stylistického ztvárnění, půvabnější podoby a lepšího výhledu směrem vzad. Pro ECLIPSE CROSS charakteristická zadní světla s trojrozměrným efektem jsou nyní o něco výše, a tudíž i nápadnější a zároveň viditelnější z větší dálky.

Z robustních panelů karoserie a nárazníků čiší pevnost a síla; spojením se šestiúhelníkovým motivem, připomínajícím náhradní kolo na zádi vozu, je vyjádřena odolnost SUV a schopnost zvládat všechny nástrahy vozovky.

Uvnitř kabiny se ve vyšších výbavách objevuje nový černý interiér se sedadly čalouněnými kombinací reliéfního materiálu na bázi veluru a umělé kůže; výrobce dále v případě koženého čalounění nabízí kromě tradiční černé i světle šedé provedení. S barvou čalounění kvalitního interiéru ve sportovním duchu jsou sladěny i čalounění dveří.

Specifická řada zářivých barev ‚Diamond‘ zahrnuje dvě varianty lakování karoserie – červenou Diamond a nově i bílou Diamond. Odstín karoserie v druhém případě vyzařuje bílý perleťový lesk s jemným nádechem kovu coby náznakem vitality, jakožto i okouzlující a vyzrálé elegance.

Zdroj: fotobanka automobilky Mitsubishi

Radost z elektrického pohonu, kterou dokáže zprostředkovat pouze plug-in hybrid

Nový ECLIPSE CROSS převzal z modelu OUTLANDER PHEV upravený systém pohonu 4WD PHEV s dvojicí elektromotorů. Baterie pohonu o kapacitě 13,8 kWh umožňuje čistě elektrický dojezd 57,3 km (podle WLTP), a tak by k většině jízd v rámci každodenního dojíždění měla postačovat elektřina.

Pohon všech kol pro agilní zpětnou vazbu a cestování bez obav

Díky vysoké tuhosti karoserie a optimalizaci zavěšení předních i zadních kol se ještě zvýšila efektivita systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control), což se odrazilo v lepším jízdním chování v souladu se záměry řidiče a ve prospěch pohodlnější a tišší jízdy.

Provedení PHEV kombinuje systém S-AWC s pohonem 4WD na bázi dvou elektromotorů se schopností libovolně rozdělovat hnací sílu mezi předním a zadním elektromotorem beze ztrát v převodovém ústrojí.

Pro majitele ECLIPSE CROSS jsou připraveny různé jízdní režimy v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách.

  • Režim Normal přináší přirozené nastavení řízení a stabilitu pro nejrůznější jízdní situace.
  • Režim Snow usiluje o stabilitu pohybu vozidla na kluzkých površích, jako např. zasněžených cestách.
  • Režim Gravel znamená vynikající ovladatelnost a stabilitu na nezpevněných površích.
  • Provedení PHEV též disponuje režimem Tarmac pro ještě lepší schopnosti a stabilitu v zatáčkách, zejména na suchých zpevněných površích pro radost z řízení se zvýšeným pocitem bezpečí.
Sdílet článek:

Více na webu Mitsubishi

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018