Zdroj: fotobanka automobilky Peugeot

Peugeot má novou lifestylovou kolekci

6. 7. 2021

Na odhalení nového loga a nové korporátní identity navazuje nyní značka Peugeot uvedením nové lifestylové řady pro své fanoušky, partnery i prodejní týmy. Nová kolekce oblečení zahrnuje trička, polokošile, košile, vlněné a kašmírové svetry, mikiny, vesty a větrovky. Dále se představují produkty pro každodenní použití: pera, hrnky nebo deštníky a kožené doplňky jako peněženky, pouzdra a zápisníky.

Zdroj: fotobanka automobilky Peugeot

Designéři studia Peugeot Design Lab vtiskli každému kusu této kolekce moderní, technický a kvalitní design, který nese nové logo Peugeot nebo ikonu značky znázorňující erb. Tato lifestylová řada posiluje novou identitu značky Peugeot a potvrzuje její posun na vyšší úroveň. Již dnes je k dispozici na https://boutique.peugeot.com.

Výběr materiálů pro oděvy a doplňky odráží snahu značky podporovat udržitelný rozvoj. Recyklovaná kůže na peněženkách a pouzdrech znovu využívá materiály, košile jsou vyrobeny z organické bavlny.

Lifestylová kolekce Peugeot s novým logem doplňuje řady Peugeot Sport Engineered, 1810 a Legend, které rovněž navrhlo studio Peugeot Design Lab.

Zdroj: fotobanka automobilky Peugeot
Sdílet článek:

Více na webu Peugeot

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018