V Goodie s dobrým pocitem za sebe i planetu
5. 6. 2021
Příběh značky Goodie začal pořádným kotrmelcem. Dobrou karmu, která provází všechny produkty v e-shopu, mají ale naštěstí také zakladatelé Goodie Stanislav Šareš s přítelkyní Kristýnou Durasovou. A tak je dnes obchod oázou kvalitních přírodních produktů v džungli bezhlavého konzumu.
Přes překážky k dobré karmě
S nápadem na podobný e-shop přišel Stanislav Šareš už v roce 2016. V rámci svých pracovních cest si uvědomil dopad masové výroby a špatného životního stylu na lidi i celou planetu. Jeho první projekt ale skončil hořkým zklamáním. V průběhu budování obchodu se totiž ukázalo, že investor nesdílí stejné cíle a ideály. O svůj obchod proto Stanislav Šareš přišel. Rozhodl se ale, zachovat podle hesla co tě nezabije, to tě posílí. O několik měsíců později vznikla značka Goodie a dnes těší spoustu podobně smýšlejících zákazníků. A nejen je.
Šampónová KPZ na cesty
Motto obchodu zní Good Karma Products, tedy produkty s dobrou karmou. Výrobky by proto měly splňovat požadavek na kvalitu, funkčnost, etiku a ekologii. Měly by podporovat zdraví, přirozenost, krásu a neměly by škodit zákazníkům ani přírodě. Mezi favority v nabídce dnes patří peruánská maca. Vyberte si své nové šetrné pomocníky a radosti na www.goodie.cz.