Das WeltAuto: foto Das WeltAuto

Kde koupit ojetý elektromobil

27. 7. 2023

Pokud přemýšlíte o elektromobilu do města a přitom řešíte cenu, je na místě se ohlédnout po bezemisním voze v bazaru. Ojeté, elektrické vozy s jasným původem, servisní historií a stavem kapacity baterie nabízí například síť Das WeltAuto. Jaký elektromobil v bazaru dnes koupit a na co si dát pozor, na to odpovídá právě tento článek.

VW-2-Velky
Das WeltAuto: foto Das WeltAuto

Z několika jednotek kusů pro pár nadšenců se elektromobily v nabídce Das WeltAuto postupem času stačily vypracovat na relevantní alternativu pro ekologicky a moderně smýšlející klientelu.

„Důkazem je aktuálně plus minus 140 elektrických vozů v portfoliu u 50 partnerů značky Das WeltAuto po celé České republice: od městského Volkswagenu e-up! za 330 tisíc korun přes e-Golfy za něco málo přes půl milionu nebo rodinné SUV Volkswagen ID.4 s cenou kolem milionu, stále více oblíbený model ID.5, až po luxusní modely e-tron prémiové značky Audi.

Brzy se v naší nabídce zánovních vozidel nabídce objeví ikonický a tolik očekávaný model model ID.Buzz“ nahlíží do dnes už relativně bohatého výběru Das WeltAuto Martin Kadečka, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika.

Martin-Kadecka-Velky
Martin Kadlečka: foto Das WeltAuto

Martine, povězte nám, jak poznám, v jaké kondici je baterie elektromobilu z bazaru?

„Trakční baterie patří k naprosto zásadním věcem u BEV a od jejího stavu se odvíjí další perspektiva elektromobilu. Časem principiálně degraduje v řádu procent, což lze velmi snadno zjistit tzv. ‚battery-checkem‘, který jsou prodejci Das WeltAuto schopni zajistit.

U vozidel koncernu Volkswagen kryje baterii zpravidla záruka na 8 let či 160 000 km, kde výrobce garantuje, že kapacita akumulátoru neklesne pod 70 %. Pokud se tak stane, dostává zákazník baterii novou.“

A co servis elektromobilu?

„Vzhledem k tomu, že značka Das WeltAuto patří pod import Porsche ČR, který do Česka dováží vozy Volkswagen, Audi, Cupra, SEAT, jsou partneři Das WeltAuto i prodejními a servisními místy těchto nových vozů.

Proto o nich mají dokonalý přehled a dokážou zákazníkům i ojetých elektromobilů vše perfektně vysvětlit a nabídnout značkový servis (což je naše výrazná konkurenční výhoda). Ten je pro elektromobil paradoxně snazší a také výrazně levnější – elektromobil nepotřebuje olej v motoru ani převodovce, brzdy u něj vydrží mnohem déle než u spalovacího auta.“

VW-ID.4-GTX-ZENAVAUTE-17
Volkswagen ID. 4 GTX: foto Žena v autě.cz

Budu moct svůj elektromobil bez problémů nabíjet?

„Rychlé tempo rozvoje dobíjecí sítě funguje i v České republice. Při svých služebních cestách k našich více než 50 partnerům po celé republice využívám právě Volkswagen ID.5 a když se cesta trochu plánuje, není s nabíjením problém nikde.

Ideální je nabíjet elektromobil, když ho nepoužívám – přes noc doma nebo přes den, když jsem v kanceláři, na pomalé AC nabíječce přes wallbox.

A když je potřeba doplnit energii při cestách, rychlé hyperchargery mi baterii naplno nabijí v řádu několika minut. Dám si kafe, odpovím na maily, vyřídím telefony a pokračuji dál.

Anebo dobíjím u partnerů Das WeltAuto když mám jednání. Každý náš dealer by měl v budoucnosti mít AC/DC nabíječku. Momentálně využívají primárně nabíječky v dealerství v rámci požadovaných standardů prodeje nových vozidel.“

Sdílet článek:

Více na webu Volkswagen

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018